måndag 30 augusti 2010

Framme

Klockan slog 16.30 och vi begav oss mot tågstationen. Mina vänner var med och Jonas för att vinka och säga vi ses snart igen :D Lycka till med allt , du är stark å fixar detta :D Med dem orden och massor av pussar å kramar klev jag på tåget. Och där föll tårarna, shit . Jag har nu gått in i ett nytt kapitel och äventyr exakt som jag ville men det är alltid tungt fara ifrån tryggheten.

Tågresan gick jätte bra och nu sitter jag här hos Mary som jag ska bo hos tills min lägenhet blir ledig =)
Så just nu känns det bara som jag är på semester :))

Ikväll klockan 18.00 är det första träffen inne i stan. Blir karta å kompass för att hitta dit =))
Ska bli spännande träffa alla .

ska visa bilder så mycket jag kan !

kraaam Therese

1 kommentar:

  1. Å jag fick vara först å kommentera.. superkul kommer du få i Gtb.. lovar de, i den ljuvligt fina staden. Man avundas dej ju ..=) men inte missunnar, nee.
    Lycka till ikväll.. kram på dej. Helan

    SvaraRadera