söndag 24 oktober 2010

helg update!!

Äntligen har jag en mobil :D I fredags låg den så vackert i postfacket !! från Irene en lottakompis från Norr , tuuusen tack !!

I torsdag var jag medbjuden med Annelie på Möhippa middag!! Sjuukt gott, tapas åt vi !! Så populärt ställe att man måste boka MINST en månad i förväg! Kom ihåg det mina polers då ni tänkt komma å hälsa på :D









Fredag var vi ut och käkade Afterwork med några från klassen =) Mycket trevligt !

Lördag var jag datalärare för Göteborgslottakår. Hjälpte dem komma igång med organisationens hemsida! Mycket trevligt !

Kände dock att jag inte var helt piggelin så kvällen tillbringades i soffan så även idag söndag!!

Råkade ramla över min soptunna ! :D


Dagens middag :D
(det är lasange om det inte syns ;) )


Jaaa såhär kan man se ut en söndag som denna :D


Tack för mig =)
Ska ta ipren se true blood å sova .. !

Längtar såå mycket till mamma med familj kommer på lördag då ska vi göra massa spännande !! Ska ej glömma kameran då :)) ÅÅ Sen åker jag till Piteå !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar