måndag 25 oktober 2010

Måndag

Vaknade och kände neej inte huvudvärk fortfarande, jag gick till skolan iallfall och överlevde både föreläsning och seminarie =)

Tog vägen hem förbi apoteket och inhanlade ipren så nu! , eller jag blev rekomenderad att köpa något som var exakt som ipren men billigare. Får vi se vad det är för någonting !

Väl hemma åt jag middag, blodpudding blev det idag !

Precis sett klart Andra säsongen av True Blood så nuuuu längtar jag hem ännu mer och få se tredje säsongen med Ewe ;))

Dagens jag =)


Mina vackra naglar och min nya ring :D :D

Älskar då hösten och vintern kommer så jag äääntligen får bära mössa ! I LOVE !



2 kommentarer:

  1. Vad fina naglar!!! Jag ÄLSKAR ju också att hålla på med naglarna och måla och dekorera, har småa stenar som jag brukar sätta på men nu för tiden hinner jag inte med sånt, nu är det bara att måla naglarna med en färg och sen är det klart :D. Men jag fick faktiskt ett nagellack med en smal pensel som man kan göra mönster med!! Hoppas allt är bra annars!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nä, precis!! =)

    Coola naglar!! =)

    SvaraRadera