fredag 14 januari 2011

Första veckan

i Göteborg efter Julledigheten hemma i Piteå.
Det var med delade känslor jag åkte hem till Göteborg från mitt hem i Piteå, ibland önskar jag att jag kunde vara två personer. Även jag förstår att det inte går hehe, jag kan väl få önska ;)
Jag trivs väldigt bra i Göteborg och detta är mitt nya hem, det är här jag har min heltidssysselsättning och min bostad. Jag är så glad för alla mina nya vänner här och min underbara sambo/fru ;) (inneboende) Mitt lilla syssla på Friskis och Svettis som entrevärd, är jätte kul, och jag möter så mycket trevliga människor !

Mitt nyårslöfte om att sluta äta godis/fika och äta regelbundet och träna mer, håller jag riktigt bra! Synd bara att det går så sakta att se resultat, så tur jag har bästa tålamodet, Not! Men detta ska gå =) Invägning den 3 jan och nästa delmål är i slutet på mars då jag kommer hem till Piteå =)

Personal psykologi tenta på söndag 9-14! Så denna vecka har bestått av plugg plugg ! Bannemig jag ska fixa denna! Så ni vet vad jag har för mig i helgen !

En vääääldigt hemsk händelse igår var när Jenny ringde mig och sa att Alvin, Alvin min älskade älskade katt är jätte sjuk och kostnaden för det är för stort för att dom och jag ska ha råd, jag ska försäkra nästa gång!  =(( Han har problem med mage, äter eller dricker inte. Ligger bara och ingen får röra hans mage. Så ikväll kommer min älskling att få somna in. =´((


Kraaaaam!!!


Min lilla tiger !! Min älskade Alvin!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar