söndag 30 januari 2011

Mycket bra helg =)

Nu är det måndag igen, jag förstår inte var tiden försvinner. Den sprrringer iväg =)
Helgen:
Fredag, mysmiddag med Linda Sara och Annelie, och lite Let´s dance tittande! Surr i soffan. Mycket trevligt, tack brudar, måste göras igen =)
Lördag, jag och Linda skulle på dance fuego(Zumba) men det är så populärt och vi kom inte nog lång tid i förväg så biljetterna hann ta slut, så vi tog en plats på gymmet istället! Så vi fick ihop en timmes träning iallafall!=)
På kvällen kom Johan, Mattias, Maria och hennes kille och vi åt en väldigt god middag tillsammans och sen drog de vidare till staden och jag gick och la mig för att orka upp på morgon!
Söndag, 0900 skulle jag vara i Askim på utbildning med friskis. När jag stod och väntade på bussen så åkte bussen bara förbi min hållplats, Linda satt på bussen och frågade vad det var för fel på henne, chaffören svarade: det är min första dag! SÄÄÄÄMST ! Det går inte skylla på det! Jag ringer till Vässtrafik och klagar, men de försvarar den lilla chaffören och säger: - Bussen kan ju inte vända förstår du väl. Så där stod jag 30 min och väntade in nästa buss.
Väl på Friskis så var det en underbar dag! Träffade så mycket med nya och härliga människor =)

Min helg :D
Veckans dagar är rätt uppbokade så även helgen!

Kraaam!! <3

1 kommentar:

  1. Men! Sämst chaufför! Inge kul då de bara kör förbi en! Men men! Hoppas du inte kom massor försent i alla fall :)

    Snart kommer du hem! Och pratade med mamma igår att vi eventuellt kanske kan komma i påsk? Kanske, annars blir det väl i augusti. :) Skulle vara otroligt kul i alla fall :D

    Hoppas du får en bra vecka!:)
    Älskar dig syster!

    SvaraRadera