onsdag 8 december 2010

Dag 1 - Presentera mig själv

Jag är född -85 i Långträsk där jag, mamma, pappa och min hund Ludde var bosatt tills jag var 4år. Då skiljde sig mina föräldrar och mamma flyttade till Piteå och vidare till Öjebyn.

Skola gick jag i Öjebyn och åkte till pappa varannanhelg i Långträsk, där jag även har Farmor Farfar och Faster med kusiner.

På fritiden dansade jag bugg tills jag var ca 16 år och nu för tiden tränar jag på gym och aerobic.

Arbetat på ABB från studenten till nu i somras dvs 6år, tiden går =) Hösten 2010 kom jag in på Personalvetarprogramnet i Göteborg. Där jag nu bor och trivs väldigt bra.

Jag ska bli sambo med min kompis Annelie efter nyår:)

Drömmer om att få resa till Bali, lära mig surfa och en bilturne i USA=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar