måndag 6 december 2010

Måndag

Senaste tiden har jag enbart lagt upp massor med bilder. Orkar inte skriva någonting =)
Förhoppningsvis så hänger ni med ändå vad jag sysslar med.

Idag har vi haft skola 9-16. rätt tungt men ska ladda ut mig riktigt ordentligt då jag och Linda ska iväg på Box ikväll, ja nu kl 19.

Veckan består av diverse saker.
Tisdag: Plugg och AfroDance
Onsdag: Föreläsning 9-16 , Glöggmys hos Sofia!
Torsdag: Styrketräning, plugg, Fanvakt vid Landala Kapell med Svenskalottakåren
Fredag: Föreläsning 9-16 , fest!
Lördag: jaaa vem vet =)
Söndag: Massage och plugg

Händelserik vecka!

Jag längtar hem ! Till mina familjer och vänner !!
<3
Saknar er så mycket !

2 kommentarer:

  1. Heej :D joo nog gick det väl bra :) fick in rapporten i tid :) dock har vi mycket mer som ska vara gjort i veckan! såå blir en tuff vecka!

    Det var beck det tysta skriket :) den om två tjejer som blir överkörda av tåget! Bra film! Skönt se beck en söndagkväll sådär :)

    Ja inte länge kvar nu!!:) Ha det bra du med :D lycka till med allt! Puss!

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är han!! :) Tusen tack ska du ha!

    Hoppas allt är bra med dig nere i Götet! :)

    SvaraRadera