måndag 27 december 2010

dag 13 - den här veckan

Måndag: 20/12
Skola och påbörjade tågresan hem till Piteå
Tisdag: 21/12
Jag kom fram, enbart två timmar senare.
Åkte till Ewe sen vidare till mamma och sov över där
Onsdag: 22/12
Jag och Syrran tog bussen till farmor och farfar- där som hos alla andras far och morföräldrar så är äta det enda man gör ;)
Torsdag: 23/12
Tog vi bilen vidare till pappa för att mysa och fira jul med honom och släkten
Fredag: 24/12
Älskade julafton! Underbart sällskap, underbar mat och trevliga klappar! Jag älskar er !
Lördag: 25/12
In till Piteå igen för att festa på juldagen! jag på challange- värdelöst och annika på x-mas- bra .
Söndag: 25/12
jag ewe å per har bakisdag och går på stan!
Måndag: 26/12
Vi drar på mellandagsresa i Luleå- hitta knappt nå! sämst =)
Jag går till alexandra på eftermiddagen , umgås och sover över.
Tisdag: 27/12
Nu sitter jag här hos ewe igen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar