onsdag 1 september 2010

Akademiska kvarten

Idag på schemat stod det att vi skulle börja 9 och det betyder tydligen 9.15 står det 9.00 då är det 9.00 som gäller , hahah ja aldrig slutar man då förvånas men det är då den akademiska kvarten.
På schemat idag har vi hade introduktion om vad vårt program handlar om och vad som kommer förväntas av oss , jag andas bara, det kommer bli tufft :D Men jag har verkligen fått veta att det är detta jag vill göra och bli. Så nu ska det läsas för Fröken Öström.

Köpte mig tre böcker idag av en tjej som har börjat tvåan idag, så det blir någon hundralapp billigare iallfall.
Sen nu ikväll har vi haft skattjakt. Vi i min grupp på 10 personer har tillsammans gått runt på stans olika krogar och hämtat olika saker exempel: Kapsylöppnare, kvitto, penna, servett, förkläde, meny stora som små.
Riktigt kul men vi vann inte haha =)

Nu ska jag snarka lite och upp igen för nästa föreläsning imorgon bitti, dvs jag ska vara där 9, (9.15 ) hehe .
Sov gott !!

Sitter på Göteborg Universitets trapp . Inväntar regler angående dagens tävling


Jaaa, vi hann med en öl iallfall :P


Åå jag hann leka fotomodell =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar