torsdag 23 september 2010

Ekonomi skrämmande

Att vara student är inte att leka med angående sin ekonomi. Det krävs nästan att du ska jobba extra för att ha en chans att få denna underbara ekonomi att gå runt.

Jag har suttit och räkna nu och det är lite skillnad leva på industrilön och Csn :D
" Som om jag inte fattat det tidigare" Men det är nu det slog mig verkligen. Jag föll pladask på golvet. Shit !
Varje dag livet ut ska man lära sig något nytt och dagens lärdom är :
-" Vrida på alla kronor du kan för att få detta gå runt"
Detta ska bli så sjukt spännande =)

Idag blev det iallfall lasange till lunch, hädanefter buljongsoppa :)
haha !

Det är också dax att börja leta nytt boende from 1 januari.
Så om någon vet någon som har en lägenhet i Göteborg from 1 januari? Hör av er =)
Detta med å bo i 2.an kan bli en rolig lek också=)

Tur jag har ett träningskort iallfall. För ikväll ska jag på aerobic funk !

Nu ska jag in i böckernas värld.
Seya =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar