tisdag 21 september 2010

tisdag

veckorna springer iväg jag hinner inte riktigt med. Redan gått skola i tre eller är det fyra veckor, galet.
Igår lämnade vi in första hemtentan och idag börjar vi med nästa moment inom samma kurs. Föreläsning mellan 13.15-15.00 idag. Sen ska jag träna =) Idag blir det aerobic dans. Spännande. Friskis och Svettis har ett helt annorlunda koncept än Korpen hemma i Piteå så man är lite ovan och det är spänt vad som händer på passen =)

igårkväll satt vi några från klassen på en krog och snackade, riktigt trevligt. Jag är rätt sliten på kvällarna då jag har kommit in i något mönster där jag alltid ska vakna kring klockan åtta på morgon. Det medför att jag är väldigt trött senare =) På fredag ska det vara terminens först finsittning men har man inte alla ögon och öron öppna så missar man att anmäla sig, vilket jag och några till gjorde =) Så vi ska anordna en egen fest istället , blir då minst lika trevligt . !

Dax att ladda för dagen =) Lunch och sen spårvagnen in till stan 
Ses :D

1 kommentar:

  1. Vad härligt du verkar ha de =) Ångrar dig inte en sekund va?

    Skönt att hemtentan är inlämnad med va? Kan tänka mig de iaf :) Hoppas nästa kurs blir lika bra :) Har du förresten fått veta nått mer om kurslitteratur?

    Hoppas på de som typ ungt forum, fast man får betalt för de :) Sjukt nice iaf :)

    Jo verkligen har jobbat två dagar nu, vi kom fram till att jag inte skulle ta heltidstjänsten där jag jobbar nu. Eftersom de inte e inom området men hon tyckte att jag skulle jobba där så länge jag kunde och skulle få 2-veckors schema i taget känns bra :) Har iaf nått att göra tills jag hittar nått annat sen skulle hon kolla runt om hon hade några kontakter inom hr osv känns bra =)

    Idag ringde dem från ett annat jobb så ska på intervju där på måndag så de känns med bra, sa de till Lars att de e ett jobb som jag skulle ha en chans på och har iaf kommit till en första intervju :)

    Nä men verkligen skittrist å jobba som rekryterare, hoppas kan vi alltid göra :) En i Stureby och en i Svedmyra hoppas på de bästa känner att de skulle vara sjukt skönt å flytta nu. kram

    SvaraRadera