fredag 3 september 2010

Fredag

Igår kväll hade vi stadskamp eller snarare tipsrunda runt i stan. Vi gick runt och svarade på frågorna inge mer än så. Min grupp beslöt att vi skulle ut å käka efter det åå det var bra beslut, otroligt gott :D

Idag hade vi föreläsning av tre stycke som jobbar med personalyrket som alla tre hade gått p-vetar linjen i Göteborg. Väldigt intressanta liv och jobb=) Jag gillar, jag går verkligen åt rätt håll!

Efter lunch skulle vi redovisa det grupparbetet vi hade gjort. Jag säger då det men jag har aldrig varit så nöjd efter en redovising som idag. Det gick otroligt bra och det var roligt =) Aldrig hänt !
Så med ett leende gick vi därifrån till spårvagnen.

Nu sitter jag på x2000 till Gävle för att vara på LÖ mötet med Svenskalottakåren i helgen.
effektivt =)

Ha en underbar helg alla !

Pusspuss

2 kommentarer:

  1. Härligt.. du verkar hamnat rätt.. håller alla tummar för dej. Hoppas du mår bra annars, lycka till me kåren i helgen me.. nu är du ju lite närmare allt sånt där.. ha de bäst..kram Helén

    SvaraRadera
  2. det verkar gå mkt bra=) saknar dig:)puss

    SvaraRadera