måndag 6 september 2010

Måndag

Första riktiga skoldagen har nu gått till sitt slut, och ja säger då det , det kommer bli tufft men det är väldigt intressant  å tur är väl det =)
Första seminarium uppgiften ska presenteras på torsdag och nästa fredag är det första inlämning av hemtenta , spännande !!

Helgen har varit effektiv också. Mycket har vi disskuterat och pratat om. Så roligt träffa er alla där =))

Min middag blev idag tacopaj.
Min syster Malin fyller 18år idag , stoooort grattis :D

Jag har fortfarande ingen micro , haha

å här kommer lite bilder :



Mina underbara naglar , I LIKE =)




Åt färska nyfångade och egenkokade kräftor i helgen ! Sååå gooootttt :D


Saknar er så mycket !!



PUSS!!

2 kommentarer:

  1. Kul att få följa dig i Götet! :)

    Jo, lillrackaren växer och frodas, undrar snart hur mycket mer plats som finns där inne :D Men det är mysigt, jag älskar att vara preggo!! :)

    Vad är det nu fröken ska studera och hur länge planerar hon vara borta hemifrån?

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Mmmm, tacopaj :) Lät riktigt gott:D:) Tack återigen!!:) Hoppas skolan går bra!:) Fina bilder:) Älskar dig syster!

    SvaraRadera