måndag 27 september 2010

en händelserik helg

Jag säger då bara det, vilken helg ! Jag har fått så mycket gjort i helgen. Eller ja jag har varit med om så mycket i helgen =)

I fredags var jag och Veronica på en prova-på-kurs i poledancing. Det mina vänner kan jag lovar var det jobbigaste jag prövat på. Aldrig fått en sådan träningsvärk i armar och övrerygg. Den sitter i än kan jag lova !
På kvällen drack vi vin och gick ut på Victoria , väldigt trevligt ! Mycket med folk =)
Jag fick då äran att sova på Veronicas soffa då jag insåg att jag orkade inte åka hem själv.

Lördag morgon åker vi till ikea i spöregn och bakis =)
Där inhandlar vi det vi ska och ska då ta bussen hem igen. Den är försenad och vi väntar 25 minuter på den. Hur är det möjligt ?? Om en buss är försenad är det ju inte så att det blir mindre folk utan det kommer mer och mer och då väl bussen kommer ryms vi knappt.
Men tillslut kommer vi oss hem =) Installerar Veronicas prylar och avnjuter kvällen med film godis och chips =)

Söndag sover jag alldeles för länge. inte van sova till tolv nu då jag haft en rutin på att alltid vakna kring åtta =) Åker iväg med Mary på IcaMaxi och veckohandlar. Pluggar lite sen åker jag och tränar. DUMT ! då jag redan hade träningsvärk. hah =)

Måndag dvs idag, hade vi förläsning 8-10 åkte på elgiganten och införskaffade mig en skrivare, som tydligen var något jag behövde som student ! Svårt annars =) Installerad och prövad. Funkar hur bra som hellst ! Trådslöst tillochmed !

Blir ett jympapass idag med sen ikväll läsa lite och se idol !
Min dag =)

Hoppas ni har och haft det bra också ;)

1 kommentar:

  1. Heej gotjejen..

    Du verkar ha fullanrulle hela tiden du.. spännande å skoj kan jag tänka mej..finns ju säkert liiite mer å göra där nere, lite mer å välja mellan, eller hur.

    Tack.. visst är de fina Mario å Freya.. vi e så stolta över dom..gooskitarna.

    Hoppas du har de bra.. bautakram från mej å familjen. kraaam ♥♥

    SvaraRadera