tisdag 7 september 2010

tisdag

Nu kan jag Göteborg , en liten del iallfall . =)
Jag gick ut vid tio och kom in vid två då hade jag gått å gått å gått. Mina höfter gilla det inte .
Men jag har sett och lärt mig massor =)

Vid halv fem tiden åkte jag in till stan för att möte upp några i klassen å ta en öl, sen vidare till spelkväll med klassen. Det var roligt , och även lära känna dom lite bättre =)
Vi laddar för provsittningen på måndag, då blir det stor feeeest =))

På torsdag kommer Jonas =))
På fredag kommer Ulliss å Matte=))
Vilken underbar helg det kommer bli!


Saknar Alvin å Siri !! Vill mysa med dom :D sen säger jenny att siri blivit tuffare sååå hon har krypt fram från soffan =) Duktig tjej !!

ÅÅ Anna å Johns lill Theo har börjat gååå :D =))
Godnatt!

1 kommentar:

  1. Heeij.. du har mye å se fram emot nu då.. kul.
    Förstår att du saknar småkissarna.. skulle inte klara mej utan mina djur.. usch, nee.
    SÅ fina nails du gjort.. passar dej jättebra.
    Har du gjort dom på salong? Jag gör mina själv.. men visst..det håller ju liiite längre kanske på salongen, om man har tur. Men då e de ju såå dyrt.

    Ha de gött i veckan, hoppas du får din härliga helg som du väntar på .. kram gooa bröttan!! Helan.

    SvaraRadera